TERMENI SI CONDIȚII

1. DEFINIȚII ȘI TERMENI

Krit – este denumirea comercială a Krit Entertainment SRL, persoană juridică de naționalite română, având sediul social în Ploiești, Str. Buna Vestire, nr. 55, cam. 1 și 2, având număr de ordine în Registrul Comerțului J29/1696/2019, cod unic de înregistrare fiscală 41064338.

Vânzător – Krit.

Cumpărător – orice persoană fizică sau persoană juridică care accesează Site-ul și efectuează o Comandă.

Utilizator – orice persoană fizică sau persoană juridică care accesează Site-ul si care, după finalizarea procesului de creare a Contului, și-a dat acordul cu privire la clauzele specifice Site-ului din secțiunea Termeni și Condiții.

Cont – reprezintă secțiunea de pe Site formată dintr-o adresă de e-mail si o parolă care permite Cumpărătorului transmiterea Comenzii și care conține informații despre Cumpător și istoricul Cumpărătorului pe Site (Comenzi, Facturi, etc.). Utilizatorul este responsabil și se va asigura că toate informațiile introduse sunt corecte, complete și actualizate.

Coșul meu – secțiune din Cont care perminte Utilizatorului/Cumpărătorului să adauge Bunuri pe care dorește să le achiziționeze la momentul adăugării sau la un moment ulterior. În cazul în care Cumpărătorul/Utilizatorul nu achiziționează bunurile la momentul adăugării prin efectuarea Comenzii , Cumpărătorul/Utilizatorul va beneficia de serviciul oferit de către Vânzător de urmărire a Bunurilor și Serviciilor prin primirea de Comunicări Comerciale din partea acestuia.

Site - reprezintă magazinul online găzduit la adresa web www.krit.ro aparținând Krit, prin intermediul căruia Utilizatorul/Cumpărătorul are acces la informații privind serviciile si produsele oferite de către Krit.

Comandă – reprezintă un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între Vânzator și Cumpărător prin care Cumpărătorul transmite Vânzătorului prin intermediul Site-ului intenția sa de a achiziționa Bunuri si Servicii de pe Site.

Bunuri și Servicii– orice produs sau serviciu listat pe Site, inclusiv produsele și serviciile menționate în Comandă, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului ca urmare a Contractului încheiat.

Campanie – acțiunea de a expune în scop comerCial, un număr finit de Bunuri/Servicii având un stoc limitat și predefinit, pentru o perioadă limitată de timp stabilită de către Vânzător

Contract – reprezintă contractul la distanță încheiat între Vânzător și Cumpărător, fără prezența fizică simultană a Vânzătorului și a Cumpărătorului.

Conținut – reprezinta

  • toate informațiile de pe Site care pot fi vizitate, vizualizate sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic
  • conținutul oricărui e-mail trimis Cumpărătorilor de către Vânzător prin mijloace electronice sau orice alt mijloc de comunicare disponibil
  • orice informație comunicată prin orice mijloc de către un angajat al Vânzătorului, Cumpărătorului, conform informațiilor de contactare, specifice sau nu de către acesta
  • informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de Vânzător într-o anumită perioadă
  • informații legate de Bunurile și/sau Serviciile și/sau tarifele practicate de către un terț cu care Vânzătorul are încheiate contracte de parteneriat, într-o anumită perioadă, 6) date referitoare la Vânzător, sau alte date privilegiate ale acestuia.

Review – o evaluare scrisă de către deținătorul sau beneficiarul unui Bun sau Serviciu, evaluare redactată pe baza experienței personale și capacității acestuia de a realiza comentarii calitative și de a spune dacă Bunul sau Serviciul respectă sau nu specificațiile menționate de către producător.

Rating – modalitate de exprimare a gradului de satisfacție a unui Utilizator/Cumpărător/Client față de un produs. Rating-ul se exprimă sub forma de stele, fiecare Bun putând primi un punctaj de la o stea, la cinci stele. Acest grad de satisfacție va fi asociat întotdeauna revie-ului scris de Utilizator/Client/Cumpărător asupra unui Bun sau Serviciu.

Comentariu – apreciere sau observație cu scop critic, pe marginea unui Review sau a unui alt comentariu.

Întrebare – reprezintă formula de adresare către alți Utilizatori/Clienți/Cumpărători cu scopul de a obține informații despre Bunurile sau Serviciile din pagina respectivă.

Răspuns – informație scrisă care este transmisă Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului care a adresat o Întrebare în Site, pe pagina unui anumit Bun. Răspunsul reprezintă o explicație oferită de un Utilizator/Client/Cumpărător unui alt Utilizator/Client/Cumpărător în cadrul unei discuții.

Document – prezentate în Termene și Condiții

Comunicări Comerciale – reprezintă orice tip de mesaj (ex: e-mail, SMS, etc.) conținând informații despre oferte sau promoții, informații referitoare la Bunuri sau Servicii adăugate în secțiunea Cont/Coșul meu, informații generale și tematice, informații cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul le-a achiziționat.

Tranzacție – reprezintă încasarea sau rambursarea unei sume rezultată din vânzarea unui Bun sau Serviciu de către Krit, Cumpărătorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de către Vânzător, indiferent de modalitatea de livrare

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE

Prin înregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (e-mail sau telefonic) prin care Vânzătorul își derulează operațiunile comerciale.

Notificarea primită de către Cumpărător, după efectuarea Comenzii, are rol de informare și nu reprezintă acceptarea Comenzii. Această notificare se face prin e-mail sau telefonic.

Pentru motive justificate, Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă. Dacă modifică cantitatea Bunurilor și/sau Serviciilor din Comandă, Krit va anunța Cumpărătorul prin adresa de e-mail sau numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii și va returna suma achitată.

Contractul se consideră încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul în care Cumpărătorul primește de la Vânzător, notificarea de experiere a Comenzii prin intermediul e-mail sau/și SMS.

Documentul și informațiile puse la dispoziție puse de către Vânzător pe Site vor sta la baza Contractului, în completarea acestuia fiind certificatul de garanție emis de către Vânzător pentru Bunurile achiziționate.

3. POLITICA DE VÂNZARE ONLINE

Accesul în vederea efectuarii unei Comenzi îi este permisă oricărui Cumpărător/Utilizator.

Pentru motive justificate, Krit își rezervă dreptul de a restricționa accesul Cumpărătorului/Utilizatorului în vederea efectuării unei Comenzi și/sau la unele modalități de plată acceptate, în cazul în care consideră că în baza conduitei sau a activității Cumpărătorului/Utilizatorului pe Site, acțiunile acestuia ar putea prejudicia în vreun fel Krit. În oricare dintre aceste cazuri, Cumpărătorul/Utilizatorul poate contacta Krit pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea acestor măsuri.

Comunicarea cu Vânzătorul se poate realiza prin interacțiunea directa cu acesta sau prin adresa menționată în secțiunea “Contact” aflată pe Site. Vânzătorul are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.

În cazul unui volum de trafic neobișnuit de mare provenit din partea unei rețele de Internet, Krit își rezervă dreptul de a cere Cumpărătorului/Utilizatorului introducerea manuală a codurilor de validare de tip captcha, în vederea protejării informației din cadrul Site-ului.

Toate tarifele aferente Bunurilor și Serviciilor de pe Site sunt exprimate în Lei (RON) si includ T.V.A.

În cazul plaților făcute online Vânzătorul nu este/nu poate fi făcut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Cumpărător, incluzând dar nelimitându-se la comisioane de conversie valutară aplicate de către banca emitentă a cardului Cumpărătorului, în cazul în care moneda de emitere a Cumpărătorului diferă de Lei. Responsabilitatea pentru această acțiune o poartă doar Cumpărătorul.

Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor și/sau a Serviilor disponibile pe Site (imagini, prezentări etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

Krit poate publica pe Site informații despre Bunuri și/sau Servicii și/sau promoții într-o anumită perioadă de timp și în limita stocului disponibil.

După 14 (paisprezece) zile de la achiziționarea unui Bun sau Serviciu, Krit va solicita Cumpărătorului un Review legat de Bunul și/sau Serviciul achiziționat. Această solicitare va fi trimisă către adresa de e-mail aferentă Contului Cumpărătorului. În acest mod, Cumpărătorul contribuie la informarea altor posibili Clienți/Cumpărători pe Site și se implică activ în dezvoltarea de noi produse.

4. CESIONARE ȘI SUBCONTRACTARE

Vânzătorul poate cesiona sau subcontracta o terță parte pentru Servicii ce țin de onorarea Comenzii, cu informarea Cumpărătorului, nefiind necesar acordul Cumpărătorului. Krit va fi mereu responsabil de toate obligațiunile contractuale față de Cumpărător.

5. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ

Conținutul, incluzând dar nelimitându-se la logo-uri, imagini, text și/sau conținut multimedia prezentate pe Site sunt proprietatea exclusiva Krit.

Utilizatorului/Cumpărătorului nu îi este permisă copierea, modificarea și/sau alterarea, utilizarea, includerea oricărui Conținut în alt context decât cel original folosit de Krit.

6. COMANDA

Cumpărătorul/Utilizatorul poate efectua Comenzi prin adăugarea Bunurilor dorite în Coșul de cumpărături, apoi introducând datele de contact și livrare, selectând la final metoda de plată. După ce Bunul a fost adăugat în coș, un Bun este disponil pentru achiziție în măsura stocului disponibil. Adăugarea unui Bun în Coș, în lipsa finalizării Comenzii, nu atrage după sine înregistrarea unei comenzi și implicit nici rezervarea automată a Bunului.

După finalizarea Comenzii, detaliile Comenzii se pot verifica în e-mailul de confirmare primit după plasarea Comenzii și în secțiunea din Contul Utilizatorului/Cumpărătorului numită “Istoric Comenzi” de pe Site-ul Krit.

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul este de acord că toate datele furnizate de Cumpărător, necesare procesului de cumpărare sunt corecte, complete și adevărate.

Prin finalizarea Comenzii, Cumpărătorul este de acord că Vânzătorul îl poate contacta, prin e-mail sau telefon/SMS, în cazul în care este necesară contactarea Cumpărătorului.

Cumpărătorul are dreptul să se retraga din Contract, respectiv sâ returneze un Bun, în termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice, fără invocarea unui motiv și fără a suporta alte costuri față de cele de livrare. Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui bun expiră în 14 (paisprezece) zile de la: ziua în care Cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului Bun în cazul în care Cumpărătorul comandă printr-o singură comandă multiple produse care vor fi livrate separat.

În cazul în care cumpărătorul face decizia să se retragă din Contract, acesta trebuie să completeze formularul de retur de pe Site

În cazul în care Cumpărătorul/Clientul solicită retragerea din Contract în cadrul termenului legal de retragere, Cumpărătorul/Clientul trebuie să returneze și cadourile primite cu comanda respectivă, dacă este cazul. În cazul în care comanda este achitată, Krit vă va rambursa banii în 14 (paisprezece) zile începând cu ziua în care Cumpărătorul/Clinetul solicită retragerea din Contract. Suma va fi returnată în următoarele moduri:

Comenzile achitate ramburs: banii vor fi returnați prin virament bancar sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat Comenzile achitate online cu card bancar: prin restituirea banilor în contul din care a fost efectuată plata sau prin generarea unui voucher cu valoarea produsului returnat.

7. DIMINUAREA VALORII BUNURILOR RETURNATE

Vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea Bunurilor vândute sau până la primirea unei dovezi conform căreia acestea au fost expediate.

Accesoriile aflate în cutia Bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă în Bun. Ca urmare, Cumpărătorul/Clientul are obligația atunci când își exercită dreptul de retragere din Contract să îl returneze în ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere sau ambalat în cutie de carton împreună cu toate accesoriile acestuia.

Produsul poate fi returnat numai dacă este în condiții perfecte (Bunul, Produsul și ambalajul), fară să prezinte nici un semn de uzură sau de consum. Produsul trebuie de asemena să fie nedesfăcut, respectiv sigilat.

Retragerea din Contract nu este posibilă, fără a preciza motivul retragerii, în situația în care Bunul a fost parțial folosit. Nu este posibilă retragerea din Contract în cazul Bunurilor a căror caracter exclude acest lucru din motive igienice (creme, măști de față, etc.). În situația în care Bunul este început, folosit, deteriorat, Vânzătorul are dreptul să ceară contravaloarea pagubei.

În funcție de starea Bunului returnat, se va decide dacă rambursarea poate fi acceptată.

8. DISPONIBILITATEA UNUI PRODUS

Disponibilitatea unui produs este afișată pe Site astfel:

"în stoc" - reprezintă faptul că avem Bunul în stoc

"stoc epuizat" - reprezintă faptul ca Bunul nu este disponibil în stoc

9. CONFIDENȚIALITE

Krit va păstra confidențialitatea informațiilor de orice natură pe care le furnizați. Dezvăluirea informațiilor furnizate se va putea face doar în condițiile menționate pe Site în secțiunea "Termeni și condiții".

Nicio declarație publică, promovare, comunicat de presă sau orice alt mod de dezvăluire către terțe părți nu va fi facută de Client/Cumpărător cu privire la Comandă/Contract fără consimțământul prealabil scris al Vânzătorului.

Prin transmiterea de informații sau materiale prin intermediul Site-ului, oferiți Vânzătorului acces nerestricționat și irevocabil la acestea, dreptul de a utiliza, reproduce, afișa, modifica, transmite si distrbui aceste materiale sau informații. Sunteți de acord că Krit poate utiliza liber, în interes propriu, aceste informații pe care ni le-ați trimis prin intermediul Site-ului. Krit nu va constitui subiect de obligații referitoare la confidențialitatea informațiilor trimise, dacă legislația în vigoare nu prevede alte specificări în acest sens.

10. COMUNICĂRI COMERCIALE

Cumpărătorul/Clientul/Utilizatorul își poate modifica oricând opțiunea cu privire la acordul dat Vânzătorului pentru Comunicările Comerciale conținând informații generale și tematice inclusiv informații cu privire la oferte sau promoții, astfel:

  • prin accesarea butonului de dezabonare afișat în Comunicări Comerciale primite de la Vânzător;
  • prin modificarea setărilor aflate în Cont
  • prin contactarea Krit la adresa de e-mail aflată la secțiunea "Contact" sau telefonic.

Cumpărătorul/Clientul/Utilizatorul se poate dezabona în orice moment de la Comunicările Comerciale trimise de câtre Krit prin pașii de mai sus.

Prin adăugarea de Bunuri în secțiunea din Cont "Coșul meu", Vânzătorul va transmite Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului Comunicări Comerciale despre:

Modificarea prețului Bunurilor adăugate în secțiunea "Coșul meu"; Recomandarea a altor Bunuri similare și/sau complementare cu cele adăugate în secțiunea "Coșul meu" Existența bunurilor aflate în secțiunea "Coșul meu" Schimbarea disponibilității Bunurilor aflate în secțiunea "Coșul meu" În urma achiziționării unui Bun, Vânzătorul va transmite Cumpărătorului Comunicări Comerciale sugerând Bunuri similiare și/sau complementare cu Bunul deja achiziționat.

Pentru îmbunătățirea ofertei de Bunuri, Krit va folosi datele Cumpărătorului/Utilizatorului/Clientului pentru a efectua studii de piață și sondaje de opinie. Informațiile obținute în urma acestor studii și sondaje nu vor fi utilizate în scopuri publicitare. De asemenea, răspunsurile Cumpărătorul/Clientul/Utilizatorul la studiile de piață si sondaje de opinie nu vor fi asociate cu identitatea dvs. și nu vor fi publicate. Puteți cere ca Krit să nu utilizeze datele în studii sau sondaje de opinie apăsând butonul de Dezabonare sau prin contactarea Krit.

11. FACTURARE - PLATĂ

Toate prețurile Bunurilor afișate pe Site-ul Krit.ro includ T.V.A. conform legislației în vigoare.

Prețul, termenul de plată și modalitatea de plată sunt specificate în fiecare Comandă. Vânzătorul va emite către Cumpărător o factură pentru Bunurile livrate. Cumpărătorul are obligația de a furniza toate informațiile necesare pentru emiterea facturii, conform legislației în vigoare.

Vânzătorul va transmite Cumpărătorului factura aferentă Comenzii ce conține Bunurile vândute de Krit exclusiv în format electronic, prin adăugarea facturii în Contul Cumpărătorului și va fi trimisă prin e-mail, la adresa de e-mail menționată de Cumpărător în Contul său.

Pentru o corectă comunicare a facturii aferente Comenzii, Cumpărătorul are obligația de a-și actualiza de fiecare dată când este cazul datele din Contul său și de a accesa informațiile și documentele aferente fiecărei Comenzi existente în cont.

Accesând Contul, Cumpărătorul va deține o evidență a facturilor emise de Krit. Cumpărătorul poate oricând salva și/sau arhiva în orice moment facturile în orice mod dorește.

În cazul în care informațiile menționate mai sus nu sunt disponibile în 48 de ore în Cont, contactați Krit prin e-mail sau telefonic.

Metodele de plată acceptate sunt ramburs sau online cu cardul de debit sau credit.

În anumite cazuri, pentru menținerea securității a tranzacțiilor, în unele cazuri, Cumpărătorului i se va solicita să reintroducă parola aferentă Contului pentru a autoriza plata.

12. LIVRAREA BUNURILOR

Toate condițiile de livrare a Bunurilor vândute de Krit le găsiți pe Site în secțiunea "Livrarea Comenzilor".

Krit va asigura ambalarea corespunzătoare a Bunurilor.

Krit va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.

13. TRANSFERUL PROPRIETĂȚII BUNURILOR

Proprietatea asupra Bunurilor cumpărate va fi transferată la livrare, după efectuarea plății din partea Cumpărătorului la adresa indicată în Comandă după semnarea de primire a documentului de transport furnizat de către curier.

14. RĂSPUNDERE

Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumpărătorul sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către Vânzător a oricărei din obligațiile sale conform Comenzii.

Vânzătorul nu poate fi responsabil pentru daune ce rezultă din utilizarea Bunurilor după livrare și în special pentru pierderea acestora.

Prin crearea și utilizarea Contului, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul își asumă răspunderea pentru menținerea confidențialității datelor de Cont, username și parolă, și în măsura permisă de legislația în vigoare, este responsabil de activitatea derulată prin intermediul Contului.

Prin crearea Contului și/sau plasarea Comenzilor și/sau utilizarea Conținutului aflat pe Site, Utilizatorul/Clientul/Cumpărătorul acceptă în mod expres și fără echivoc Termenele și Condițiile Site-ului în ultima versiune atualizată care esste comunicată în cadrul Site-ului.

Vânzătorul își rezervă dreptul de a actualiza și modifica periodic Termenele și Condițiile Site-ului pentru a reflecta orice modificări ale modului și condițiilor de funcționare a Site-ului sau orice modificări ale cerințelor legale. În cazul unei modificări, vom afișa pe Site versiunea modificată în secțiunea "Termeni și Condiții". Vă rugăm să verificați periodic conținutul acestei secțiuni.

15. REVIEW-URI, COMENTARII, ÎNTREBĂRI, RĂSPUNSURI

Scrierea de Review-uri, Comentarii, Întrebări și Raspunsuri se poate face de către Client/Utilizator/Cumpărător în secțiunea "Review-uri" și secțiunea "Întrebări și Răspunsuri". Informațiile scrise pot fi atât pozitive cât și negative și se vor referi la caracteristicile Bunului respectiv.

În momentul înregistrării unui Review/Comentariu/Răspuns sau a unei Întrebări pe Site, Utilizatorii/Cumpărătorii/Clienții acordă Vânzătorului o licență neexclusivă, perpetuuă, irevocabilă și dau dreptul Vânzătorului de a utiliza, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, distribui și de a afișa acest conținut.

Fiecare Utilizator/Client/Cumpărător care scrie un Review/Comentariu/Raspuns sau pune o Întrebare, trebuie și se angajează să respecte următoarele reguli:

  • să facă referire doar la caracteristicile și/sau modul de utilizare aferente Bunului respectiv
  • să folosească un limbaj neofensator, fără termeni care pot jigni alt Utilizator/Client/Cumpărător
  • să se asigure că informațiile pe care le introduce sunt corecte, realiste și neînșelătoare
  • să folosească această rubrică a Site-ului doar pentru a comunica sau a obține informații suplimentare referitoare la un anumit Bun aflat pe Site
  • să nu furnizeze sau să solicite date personale (date de contact, adresa de livrare, număr de telefon, adresa de e-mail, parola Contului) sau orice altă informație ce poate duce la dezvăluirea datelor personale
  • să nu posteze informații de pe/despre alte Site-uri ce desfășoară aceeași activitate comercială ca Vânzătorul
  • să încerce fraudarea serviciilor puse la dispoziție de către Vânzător
  • să nu scrie Review-uri/Comentarii/Întrebări/Răspunsuri care să conțină materiale de natură publicitară

Utilizatorii/Clienții/Cumpărătorii au de asemenea posibilitatea de a atașa un fișier foto la Review. Utilizatorii/Clienții/Cumpărătorii ce atașează un fisier foto la un Review vor respecta următoarele reguli:

fișierele încărcate conțin imagini care sunt referitoare la Bunul aferent Review-ului fișierele încărcate nu conțin limbaj licențios, conținut pornografic, violență sau conținut care poate ofensa o persoană pe baza rasei, religiei, originii, handicapului, sexului, vârstei, orientării sexuale, politice fișierele încărcate nu vor conține adrese web către site-uri ce desfășoară aceeași activitate comercială ca Vânzătorul fișierele încărcate nu vor conține informații legate de alte persoane Dacă un Review/Comentariu/Răspuns este semnalat de către un Utilizator/Client/Cumpărător ca având conținut inadecvat, dintr-o perspectivă subiectivă, Review-ul/Comentariul/Răspunsul va fi examinat de către Vânzător pentru a verifica dacă încalcă Termenii și Condițiile Site-ului.

Dacă o Întrebare este semnalată de către un Utilizator/Client/Cumpărător ca având conținut inadecvat, dintr-o perspectivă subiectivă, Întrebare va fi examinată de către Vânzător pentru a verifica dacă încalcă Termenii și Condițiile Site-ului. Acestea vor fi șterse de pe Site doar după examinarea acestora de către Vânzător.

În cazul în care un Utilizator/Client/Cumpărător încalcă în mod repetat Termenii și Condițiile Site-ului, Vânzătorul își rezerva dreptul de a suspenda posibilitatea Utilizatorului/Clientului/Cumpărătorului de a scrie Review-uri/Comentarii/Întrebări/Răspunsuri.

16. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Puteți accesa secțiunea Site-ului numită "Politica de Confidențialitate" pentru a afla politica noastră cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal.

17. FOLOSIREA DE COOKIES

Puteți accesa secțiunea Site-ului numită "Politica de Cookies" pentru a afla politica noastră cu privire la Cookies.

18. FORȚĂ MAJORĂ

Nici una din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare la termen și/sau în mod corespunzător, total sau parțial este datorită unui eveniment de forță majoră. Forța majoră este un eveniment imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat.

Dacă în termen de 15 (cincisprezece) zile de la data producerii evenimentului de forță majoră, evenimentul nu încetează, fiecare parte va avea dreptul să notifice ceLeilalte părți încetarea de plin drept a ContractuluI fără ca vreuna dintre ele să poată pretinde ceLeilalte daune-interese.

19. LEGEA APLICABILĂ

Prezentul Contract este supus legii române. Eventualele litigii apărute între Vânzător și Utilizator/Client/Cumpărător se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești române.